Delamain

% maht Hind
Réserve de la Famille (55-60 y) wooden giftbox 40 0,70 3 900.00 Tellimus
Tres Venerable (Age 50 years) wooden giftbox 40 0,70 3 100,00 Tellimus
Extra Carafe (Age 35-40 years) carton giftbox 40 0,70 2 900,00 Tellimus
Delamain Vintage 1969 wooden giftbox 40 0,70 2 900,00 Tellimus
Delamain Vintage 1973 wooden giftbox 40 0,70 2 600,00 Tellimus
Delamain Vesper (Age 35 years) carton giftbox 40 0.70 1 700,00 Tellimus
X.O."Pale & Dry" (Age25 years) carton giftbox 40 0.70 1 300,00 Tellimus

 

Cognac Delamain

Perekond Delamain´d olid protestandid. 1625. aastal reisis üks perekonna liikmetest Charles I pruudi Henrietta - Maria saatjaskonna liikmena tolleaegsest kodukohast Saintogne´st Londonisse. Otsustanud oma usu vastu tolerantsemasse kohta jääda, tõsteti Nicolas Delamain 1639. aastal rüütli seisusesse ning ta asus elama Iirimaale protestantliku maaomanikuna ning samas ka ühena Iiri peafarmeritest. Üks tema järeltulijatest oli Henry Delamain, Dublini keraamik, kellele Iiri Parlament kinkis 1753. aastal 100 naela selle eest, et ta oli esimesena võimeline põletama savinõusid kivisöega. Henry vennapoeg James, Dublini kindluse konstaabli poeg, läks oma esiisade maale tagasi ning ühines 1759. aastal konjakiäriga. 1762. aastal sai ta oma äia, Isaac Ransoni, äripartneriks. Isaac oli eduka Jarnaci firma juht, mis oli konjakivedudega Iiirimaale ja Hollandisse tegelenud juba 1725. aastast alates. Pärast Revolutsiooni ning Impeeriumi põhjalikku murrangut ilmnes 1815. aastal konjakiäri tohutu tõus. 1824. aastal lõid Jamesi pojapoeg Henry Delamain, koos oma Roullet nõbudega firma Roullet ja Delamain, mis selle nime all jätkas tegevust nelja põlvkonna vältel.

1920. aastal said Delamain´d ettevõtte ainuomanikeks ning firma nimeks sai Delamain & Co. Vaatamata aukartusäratavale antiiksele destillatsiooniahjule Delamain laos, ei destilleri nad täna brändit ise, erinevalt teistest konjakiga tegelevatest firmadest. Selle asemel ostavad nad seda parimatelt kasvatajatelt - destilleerijatelt ning jätkavad ja täiendavad säilitusprotsessi oma hoonetes. Suurte kaubamärkidega võrreldes on Delamain müügikogus väga palju väiksem, sellele vaatamata on see aga piisav, et maailma uhkeimad laudu kaunistavate jookide hulgas oleks ka Delamain konjakid. Delamain müük on suunatud väga väikesele, kõrgelt hinnatud konjakitega tegelevale turule ning annab vaid 10% kogu konjaki toodangust. Selline tegutsemisviis aga on tahtlik. Delamain maja jääb alati kunstimeisterlikkuse paigaks: enne täitmist pestakse ja loputatakse pudeleid konjakiga, pärast täitmist kontrollitakse nad kõik eraldi, märgistatakse käsitsi ning pitseeritakse kullatud võrgustikuga nagu ammustel aegadel, mil kapsleid veel ei kasutatud. Tööjõudu kasutatakse väga vähe: vaid umbes 20 töötajat. Hooneid võib kirjeldada kui meelitavate lõhnade ning kallihinnaliste korvpudelitega täidetud käsitööliste töökoda.

Delamain eesmärk on lihtne: pakkuda kõige paremat, kõige puhtamat ning kõige ehtsamat konjakit. Idee on lihtne aga seda ellu viia on väga raske. Kõige paremad brändid pärinevad kindlasti Grande Champagne
parimaist viinamarjaistandustest. Neid ostetakse vaid peale maitsmist, isegi nendelt kasvatajatelt - destilleerijatelt, kellega Delamain on vastastikustes lojaalsetes suhetes olnud juba üle sajandi. Pealegi oleks Delamain´l võimatu kõiki Grand Champagne piirkonnast pärit brändisid algusest lõpuni ise valmistada. See nõuaks hiigelsuuri laoruume ning investeeringuid. Kasvatajad hoiavad tihti parimaid brändisid enda juures nii kaua kui võimalik, et nad siis kõrgema hinnaga maha müüa ning end raskete aegade vastu kindlustada. Kvaliteedinõuetest teadliku kaubavahendaja ülesandeks ongi nende aarete otsimine ladudest, mille omanikud müümisega kunagi ei kiirusta. Kaubavahendajate tööks on ka vanemate brändidele müügikohtade otsimine. Ostja lojaalsus heade tootjate vastu on üks peamisi kvaliteedi kindlustajaid. Näiteks kasvatab ja destilleerib hulk Delamain varustajaid oma brändisid vastavalt firma soovitustele, et lõpptulemuse kvaliteeti veelgi parandada. Niipea kui 70%-lise alkoholi pinnale destillatsiooniahjus kerkib värvitu brändi, on konjaki puhtus ja usaldatavus selged. Alkohol toob esile õitsva viinapuu oivalise lõhna. See aroom on veinis varjatud: praeguseks peab ta olema säilinud nii, et ükskõik, kelle klaasi seda valada, igaüks naudiks seda jooki ka kahekümne, neljakümne või rohkemategi aastate pärast. Seepärast peab konjak olema allutatud kõige tulusamale aga samas ka kõige ohtlikumale töötlemiselt: laagerdamisele tammevaadis. Ebaõigelt korraldatud laagerdamine võib muuta, moonutada, kuivatada või lihtsalt rikkuda ükskõik kui suurepärase brändi. Delamain konjaki põhiväärtus seisneb ka asjatundjate poolt tunnistatavas läbipaistvas heleduses. See omadus aitab esile tuua konjaki üldtuntud toniseerivaid väärtusi ning konjakite heledus ei vähenda mitte mingil moel nende struktuuri, "selgroogu" ning elavust, mis loovad isegi parimate asjatundjate arvates võrratu tasakaalu. Järgnevalt on kirjeldatud Delamain loomingut, mida iseloomustab järjekindel stiil - imeline tasakaal, milles jõud, vitaalsus ning küpsus segunevad puhtaks, läbipaistvaks üksuseks. See ongi Delamain tunnusmärk.

 

Balen OU

 

 

  

 

     

Copyright   Cognac Boutique Inc. All rights reserved.